fbpx

Všeobecné obchodní podmínky

1. Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů služby, uvedené na www.ketrin-esthetic-centr.cz nabízené v provozovně Ketrin Esthetic Centr na adrese Dobrovského 40, Praha 7, Holešovice a kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů.

Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, emailem, SMS) projevuje kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele. Nesouhlasí-li kupující s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Objednávka služeb

Termín návštěvy

Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou. Při objednání musí kupující sdělit své identifikační údaje - jméno, příjmení, telefonní číslo, případně e-mail. Tyto údaje jsou nutné k bezproblémovému vyřízení objednávky a nebudou nikde šířeny, zveřejňovány, ani poskytovány třetím osobám.

Přeobjednání

  • Změnu termínu či jeho zrušení je nutné ohlásit nejpozději 24 hodin před smluveným termínem - osobně, telefonicky, e-mailem, SMS. V případě pozdního ohlášení změny nebo zrušení termínu (méně než 24 hodin předem) si poskytovatel vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek (ušlý zisk) ve výši 50% z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 14 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele po vystavení faktury.
  • Dostaví-li se kupující na objednanou službu se zpožděním, bude mu ošetření zkráceno tak, aby kupující, který je objednaný po něm, mohl být obsloužen bez prodlevy. Kupující uhradí cenu za celou službu dle ceníku.
  • Nedostaví-li se kupující na objednanou službu bez předchozího zrušení či změny termínu, poskytovatel si vyhrazuje právo naúčtovat storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednané služby. Storno poplatek je nutné uhradit do 14 dnů ode dne objednané služby - osobně na provozovně, nebo převodem na bankovní účet poskytovatele po vystavení faktury. Poskytovatel si rovněž vyhrazuje právo tohoto kupujícího již neobjednat na žádnou službu nebo objednat po platbě předem na účet provozovatele.
  • Pokud bude vámi vybraná procedura delší, než 3 hod (tj. např. kombinace několika služeb), požadujeme poplatek 50% zálohy za objednané služby předem a to buď převodem na účet, nebo v hotovosti v salonu. Jestliže se tak nestane, službu nemusíme rezervovat. Také žádáme o včasné zrušení Vaší rezervace. V případě, že se tak nestane do 24 hod předem, záloha propadá.
  • Vyhrazujeme si právo ve výmečných připadech, zrušit nebo přesunout Vaši objednanou rezervaci na ošetření. Například z důvodu nemoci, výpadku el. energie apod. Pokud by tato situace nastala budeme Vás kontaktovat v nejbližším možném termínu o přesunutí rezervace.

Objednávky i rušení rezervací provádějte na těchto kontaktech: ● telefon: + 420 771 139 105.

Informovaný souhlas:

  • před první poskytovanou službou je kupující povinen podepsat poskytovateli informovaný souhlas s jeho ošetřením.
  • v případě, kdy kupující odmítne poskytnout poskytovateli vyžadované osobní údaje, nebo odmítne podepsat informovaný souhlas, si poskytovatel vyhrazuje právo kupujícího odmítnout.
  • v případě změny zdravotního stavu před ošetřením je kupující povinen nás o tom informovat.

Dárkové poukazy: dárkový poukaz nelze směnit za hotovost.

  • dárkový poukaz lze využít pouze na službu, která je na něm uvedena.
  • platnost dárkového poukazu nelze prodloužit - dárkový poukaz má platnost 6 měsíců, není-li uvedeno jinak. Dárkový poukaz je platný ode dne vystavení poukazu včetně, do dne uvedené platnosti poukazu včetně.
  • dárkový poukaz je možné čerpat pouze ve lhůtě jeho platnosti. Po tomto dni pozbývá platnosti a kupující ztrácí nárok na jeho využití.
  • kupující musí dárkový poukaz předložit ještě před vykonanou službou, aby mohl poskytovatel ověřit jeho platnost a hodnotu. Pokud tak kupující neučiní, dárkový poukaz nemusí být akceptován.
  • je-li dárkový poukaz vystaven na nominální hodnotu, poskytovatel tuto hodnotu odečte od ceny poskytované služby. Případný rozdíl doplatí kupující poskytovateli ihned na místě - v hotovosti nebo platební kartou. Případný zůstatek je možné využít při další návštěvě v rámci platnosti poukazu.
  • prokáže-li se kupující neplatným dárkovým poukazem až po vykonání služby, je povinen zaplatit za službu částku dle ceníku.

Balíčky služeb

Balíček platí po dobu 3 měsíců ze dne zakoupení s možností prodloužení o 30 dnů po předchozí domluvě.Po době splatnosti se balíček automaticky zruší a nelze ho aktivovat znovu. Balíčky nelze vrátit oproti penězům, ani vyměnit za jiný (výjimkou jsou projevené kontraindikace ke konkrétní proceduře). Veškeré změny a zrušení termínu se dá provádět min. 24 hodin dopředu. Je možné jedno last minute zrušení rezervace, pak se procedura strhává z balíčku bez možností reklamace.

Kontraindikace a provedení procedur

Při návštěvě salonu kupující/ce prohlašuje, že je osobou starsǐ ́18 let a ze nem̌ a ́ povědomi ́o tom, ze trp̌ i ́akutnim ́ onemocnim, kó zň im onemocń ěnim, autoimunitń im onemocń ěnim, cukrovkou ź ávislou na inzulinu, srdé cň ěcévnim onemocń ěni, ń adorov́ ym onemó cneň im, poruchou sŕ ázlivosti krve a nev̌ im o tom, ́ ze by mohl/a m̌ it ́ alergickou reakce na nějakou slozku p̌ rǐpravku. V soú casné době nev̌ i, ́ ze by byla ť ěhotna ́ a nekojim. Jsem se ́ seznámil/-a s kontraindikacemi, souhlasí s provedením ošetření a s obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součásti tohoto souhlasu.

Kontraindikace: těhotenství, vysoký krevní tlak , extrémně tmavá, opálená pleť nebo čerstvé opálení , dermatologické problémy (s výjimkou akné), poruchy srážlivosti krve, otevřené rány, operace v místě ošetření méně, než před 6 měsíci (hlavně u LPG ošetření, epilepsie, rakovina či jizva po karcinom, zhoubný nádor, teplota, užívání antibiotika, virové onemocnění, zánět žil, křečové žíly, kardiovaskulární, choroby, kardiostimulátory, menstruace (pro některé procedury)

Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:

  • kupující trpí kontraindikacemi, které jsou uvedeny u každého ošetření
  • kupující se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
  • kupující se dostaví na ošetření se zdravotními problémy

Děti v provozovně

  • Prosíme, je-li to ve Vašich silách, preferujeme, pokud přijdete BEZ dětí. Pokud děti s sebou vezmete, zajistěte jim, prosím, podobu Vaší návštěvy u nás adekvátní zábavu, abyste nebyli rušeni Vy, ale i jiní klienti. Zároveň upozorňujeme, že za škody, způsobené dětmi, ručí jejich doprovod a je povinen je způsobené škody uhradit. Děkujeme, že respektujete klid ostatních klientů.

Zvířata v provozovně

  • přítomnost zvířat v provozovně je přísně zakázáno!

Osobní věci a cennosti

Provozovatel za jakékoliv případné ztráty věcí klienta před, během i po proceduře neručí.

Ceníky

Ceníky jsou k nahlédnutí na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do soboty. Od 1.6.2022 jsme plátci DPH.

Prodej produktů

Vrácení zakoupeného zboží je možné pouze v originálním obalu, neotevřené a v původním stavu a to do 3 dnů od data zakoupení. Pro vrácení kupující musí vyplnit reklamační žádost, která se podává v písemné formě na adresu provozovatele. Po schválení žádosti peníze budou vrácené stejným způsobem, jakým bylo zboží zakoupeno.

3. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí kupující bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele nebo jeho personálu. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. Reklamace se uplatňuje nejpozději před zaplacením služby nebo zboží. V opodstatněných případech je možné uplatnit reklamaci později. V tomto případě je však spotřebitel se dostavit po předchozí dohodě na provozovnu podnikatele k řešení reklamace. Bez dostavení se na provozovnu v předem dohodnutý čas nemůže být reklamace vyřízena.

4. GDPR

Osobní údaje kupujícího (kupujících) shromažďujeme z hlediska oprávněného zájmu jen po dobu nezbytnou pro plnění objednávek. Žádost o výmaz Vašich osobních údajů je možno podat osobně na provozovně písemnou cestou v předem dohodnutý čas.

Svým podpisem nám dáváte svolení s uložením osobních údajů.

6. Platnost a účinnost

Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 21.11.2022